خدمات گارانتی ایران لوپ :

فروشگاه ایران لوپ با ارایه یک هفته مهلت تست و یک سال گارانتی برای تمامی کالاها(کارکرده_آکبند) سعی در جلب رضایت شما مشتریان گرامی برای خریدی راحت و بدون دغدغه را دارد. يكی از مهمترين خدمات قابل ارائه به مصرف كنندگان خدمات گارانتی است.
  • شرایط گارانتی اسپیکر مانیتورینگ : شرایط خدمات فقط برای آمپلی فایر و کراس اور قابل انجام است و یونیت های توئیتر و ووفر به علت مصرفی بودن شامل گارانتی نمی باشند.

  • شرایط گارانتی میکروفون : به دلیل حساس بودن به ضربه و رطوبت فقط شامل قسمت برد میکروفون و قسمت اتصالات میشود .

  • شرایط گارانتی کارت صدا : در کارت صداهای فایروایر به دلیل حساس بودن پورت و صدمه زدن به آن از طریق کامپیوتر قسمت اتصال فایر وایر جز گارانتی نمی باشد.

  • تجهیزات جانبی : کابل و اتصالات و پایه و غیره ..شامل گارانتی نمیباشد و فقط شامل 7 روز مهلت تست سلامت میباشد.

شرایط کلی گارانتی :

  • کالاهای خریداری شده از دیگر فروشگاه های اینترنتی شامل گارانتی ایران لوپ نمی باشند و فروشگاه ایران لوپ هیچگونه مسئولیتی در قبال این کالاها ندارد.
  • ضمانتنامه بدون برچسب گارانتی و فاکتور فاقد اعتبار است.
  • خدمات گارانتي فقط براي تعمير يا سرويس دستگاه بوده و فقط شامل ارائه خدمات رايگان براي تعویض قطعات و دستمزد تعمير مي باشد.
  • در مورد اسپیکر مانیتور : شرایط خدمات فقط برای آمپلی فایر و کراس اور قابل انجام است و توئیتر  و  ووفر شامل گارانتی نمی باشند.
  • در مورد کارت صداهای فایر وایر: به علت حساس بودن پورت فایر وایر و نوع اتصال به کامپیوتر و نحوه استفاده از آن به کاربر مربوط است . تعویض بورد فایر وایر دستگاه جز موارد مصرفی میباشد و بر عهده مشتری میباشد.
  • در هنگام تعمیر اجناسی که به عنوان مصرفی می باشد و با استفاده مرور زمان مصرف کننده خراب می شود؛ هزینه قطعه تعمیری بر عهده مشتری میباشد.
  • حداكثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتي 12 ماه از تاريخ خرید محصول مي باشد. تاريخ خرید محصول بر روي برچسب گارانتي ذكر گرديده است.
  • هزينه هاي حمل دستگاه به واحد هاي فني شركت بعهده خريدار مي باشد.
  • زمان بررسي کالا تحت گارانتي ایران لوپ 72 ساعت كاري بعد از پذيرش و مدت زمان تعمیر بسته به خرابی کالا متغیر می باشد.
  • خدمات تعمير و رفع اشكال در دوران ضمانت حتي المقدور در داخل كشور توسط كارشناسان شركت ایران لوپ يا مراكز ذيصلاح انجام ميگردد. چنانچه انجام اين خدمات در داخل كشور ميسر نباشد، به صلاحديد شركت ، دستگاه به نزديكترين مركز ارائه خدمات ضمانت در خارج از كشور منتقل و يا در صورت لزوم به كشور مبدا" انتقال مي يابد، كه در اين موارد انجام خدمات ضمانت بين دو هفته تا دو ماه به طول خواهد انجاميد. هزينه هاي ارسال و بازگشت و پي گيري مراحل انجام كار با شركت ایران لوپ است، ولي هزينه تغييراتي كه به تشخيص شركت سازنده از شمول ضمانت خارج مي باشد از خريدار نقداً دريافت مي گرديد.
  • ضمانتنامه در شرايط ذيل قابل اجرا نيست:

  1. کالا هایی شامل خدمات می شود که دارای فاکتور خرید و یا کارت خدمات باشند ، بدیهی است در زمان مراجعه ارائه ی فاکتور خرید و یا کارت خدمات الزامی است.
  2. صدمات و ضايعات ناشي از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس يا نفوذ آب و مواد شيميايي، آتش يا حرارت زياد، گرد و غبار شديد، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبيعي
  3. استفاده غلط از دستگاه يا مواردي خارج از سازگاري و استانداردهاي تعيين شده براي دستگاه يا عمل نكردن به دستورالعملهاي ذكر شده در دفترچه راهنماي دستگاه
  4. صدمات و خرابي هاي ناشي از اتصال غلط يا ارتباط دستگاه با ساير دستگاهها، تجهيزات و لوازم جانبي غير سازگار يا معيوب، صدمات ناشي از نصب يا به روز رساني هرنوع فايل، نرم افزار، برنامه يا Firmware ، صدمات ناشي از پاک کردن دستگاه به هر وسيله يا ماده.
  5. دستگاههايي كه دستكاري شده يا توسط اشخاصي بجز تعمیرکاران ایران لوپ تعمير شوند.
  6. هر نوع دستكاري، خدشه يا كنده شدن برچسب سريال ، مشخصات دستگاه يا هرنوع دستكاري يا آسيب برچسب ضمانتنامه.
  7. مواد مصرفي و جانبی ( لرزه گیر و منبع تغذيه و ... ) شامل گارانتي نمي باشد.
  • خدمات گارانتی فقط با فاکتور و برچسب گارانتی فروشگاه معتبر میباشد .